Гарантійна політика та повернення товару
Умови гарантії
Шановні клієнти, всі товари, придбані в інтернет-магазині 1-tech.com.ua, сертифіковані та забезпечуються офіційною гарантією. Термін гарантійного обслуговування визначається виробником і зазвичай становить від 14 днів до 24 місяців.
Наша компанія перевіряє товари на предмет браку під час:
1) Завершення виробництва (заводський контроль),
2) Отримання на наш склад,
3) Перед відправкою покупцеві.
Такий триетапний контроль допомагає мінімізувати ризик браку. Водночас, через людський фактор, виключити несправності на 100% неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів при отриманні товару.
У разі виявлення браку або необхідності гарантійного обслуговування, вся продукція обслуговується в авторизованих сервісних центрах виробника. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний товарний чек (в електронному вигляді), наданий покупцеві під час придбання товару.
Умови обміну та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» , покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів з моменту покупки, якщо він не був у вжитку та збережено його товарний вигляд (зокрема, упаковку, пломби, ярлики, комплектуючі).
- Обмін і повернення відбувається один раз за умови, що товар не використовувався, збережено всі споживчі властивості, цілісність пломб і заводських ярликів.
- Обов’язково необхідно мати при собі товарний або касовий чек (в електронному вигляді чи паперовому), що підтверджує факт купівлі саме в нашому магазині.
- Обміну та поверненню не підлягають товари без документа, що підтверджує купівлю, товари з порушеним товарним виглядом або неповною комплектацією, одноразово розпаковані вироби тощо (детальніше читайте нижче).
Форма для заповнення на повернення
Обміну та поверненню не підлягають:
- Товари без підтверджуючих документів (товарного чека, накладної).
- Товари з порушеним товарним виглядом і комплектацією (проблемна упаковка, відсутність компонентів, сильні пошкодження, що унеможливлюють відновлення).
- Одноразові товари, якщо їх упаковку було розкрито.
- Товари після монтажу або з ознаками використання.
- Замовний товар, виготовлений чи привезений під індивідуальне замовлення.
Якщо товар не працює з вини виробника, обмін або повернення можливе лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Важливо: Товар, що постачається «під замовлення», поверненню не підлягає, окрім гарантійних випадків, якщо виріб не працює або не відповідає заявленим характеристикам.
Як обміняти чи повернути товар?
-
Зверніться до нашого сервісного відділу в офісі за адресою:
м. Київ, вул. Сергія Берегового (стара назва: Мартиросяна), 10/22, офіс 1
Пн–Пт: 09:00–18:00, тел.: +38 (096) 324-10-74 - Якщо ви не в Києві, ви можете відправити товар назад кур’єрською службою, попередньо узгодивши деталі з нашим менеджером.
- Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день розірвання договору або протягом 7 днів (за домовленістю сторін), якщо немає можливості повернути кошти відразу.
Гарантійний ремонт або обмін
Якщо в гарантійний період товар виходить з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований авторизованим сервісним центром, ми обміняємо його на аналогічний або повернемо кошти. Для цього необхідно надати:
- Товар із повною комплектацією.
- Документ, що підтверджує оплату.
- Висновок сервісного центру про «істотний недолік».
Умови відмови в гарантійному ремонті
Авторизований сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- Порушено цілісність гарантійних пломб.
- Є механічні чи інші ушкодження, що виникли з вини покупця або третіх осіб.
- Порушено правила використання, викладені в інструкції.
- Вироблено несанкціоноване розкриття, змінено внутрішні компоненти чи схему товару.
- Змінений або стертий серійний номер, неможливо його встановити.
Несправності, не передбачені гарантійними зобов’язаннями
- Натуральне зношування або вичерпання ресурсу виробу.
- Випадкові пошкодження або пошкодження внаслідок недбалого ставлення.
- Ушкодження через стихійні лиха (повінь, пожежа тощо).
- Проблеми, спричинені різкими перепадами напруги або неправильним підключенням.
- Пошкодження, викликані роботою товару в несправній системі або підключенням до інших приладів, несумісних з вимогами виробника.
- Пошкодження через використання товару не за призначенням.
- Програмне забезпечення, яке не входить до комплектації виробу.
- Збереження інформації на жорсткому диску (за наявності).
Усі умови гарантії та повернення товару регламентуються чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» .