Умови гарантії
Шановні клієнти, всі товари, куплені в інтернет магазині 1-tech.com.ua, сертифіковані та забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фабрикою – виробником залежно від їхньої сервісної політики. Як правило, це термін в діапазоні від 14 днів до 24 місяців.
Наша компанія уважно перевіряє товари щодо шлюбу в момент закінчення виробництва, в момент отримання їх собі на склад і перед відправкою покупцю. Такий 3-х етапний процес перевірки якості збирання та працездатності продукції дозволяє виключити попадання шлюбу в руки наших клієнтів, але де є людський фактор, можливо все.
Просимо вас перевірити комплектність (визначається описом виробу або посібником з експлуатації) та відсутність дефектів товару при його отриманні.
Тому ми робимо процес повернення або заміни шлюбу максимально комфортним та швидким.
У разі гарантійного випадку вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний товарний чек та/або гарантійний талон зі штампом нашого інтернет магазину. Адреси та телефони сервісних центрів, а також умови сервісного та гарантійного обслуговування товарів містяться в гарантійному талоні.
Умови обміну та повернення
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Обмін і повернення може бути здійснено лише один раз за умови, що куплений товар не був у вжитку, у нього збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережено всі аксесуари, документацію, що входять до комплектації товару, та не порушено їх упаковку*, збережено пломби, заводські ярлики, товарні чеки.
Форма для заповнення на повернення: https://devel.1-tech.com.ua/request-return/
Обміну та поверненню не підлягають:
- товари, які не мають підтверджуючих документів (накладна або товарний чек, гарантійний талон) про купівлю у нашому магазині
- товари з порушеним товарним виглядом та комплектацією (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження)
- товари в одноразовій упаковці, якщо їх було розпаковано;
- будь-які товари після встановлення (монтажу) та/або з ознаками використання;
- замовний товар, тобто. товар, привезений в Україну або виготовлений на індивідуальне замовлення;
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне розкриття картонної упаковки її порушенням не є).
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Якщо товар не працює, то обмін або повернення його здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Важливо: Товар, який постачається під замовлення обміну та поверненню не підлягає. * Крім гарантійних випадків (непрацездатність або невідповідність технічним характеристикам)
Обмінювати або повернути товар можна в нашому сервісному відділі нашого офісу за адресою:
м. Київ, вул. Сергія Берегова, 10/22, офіс 1, з понеділка до п'ятниці з 09-00 до 18-00. Телефон: +38 (096) 789-42-69
Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Якщо ви не знаходитесь в м. Київ, то можете відправити товар нам назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки, та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з буду по вині виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обмінюємо товар на аналогічний або здійснимо повернення коштів.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік»
Авторизований сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
- неправильно заповнений гарантійний талон
- серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
- збереження інформації на жорсткому диску.