Каталог товарів
  
 
+38 (096) 324 10 74
Наша адреса
м. Київ, вул. Сергія Берегова (минула назва: Мартіросяна), 10/22, офіс 1, індекс 02089
Телефони
Графік роботи
  • ПН-ПТ: 09:00–18:00
  • СБ: 10:00-14:00
  • ВС: Вихідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Гарантії та повернення

Гарантійна політика та повернення товару

Умови гарантії

Шановні клієнти, всі товари, придбані в інтернет-магазині 1-tech.com.ua, сертифіковані та забезпечуються офіційною гарантією. Термін гарантійного обслуговування визначається виробником і зазвичай становить від 14 днів до 24 місяців.

Наша компанія перевіряє товари на предмет браку під час:
1) Завершення виробництва (заводський контроль),
2) Отримання на наш склад,
3) Перед відправкою покупцеві.

Такий триетапний контроль допомагає мінімізувати ризик браку. Водночас, через людський фактор, виключити несправності на 100% неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів при отриманні товару.

У разі виявлення браку або необхідності гарантійного обслуговування, вся продукція обслуговується в авторизованих сервісних центрах виробника. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний товарний чек (в електронному вигляді), наданий покупцеві під час придбання товару.


Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» , покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів з моменту покупки, якщо він не був у вжитку та збережено його товарний вигляд (зокрема, упаковку, пломби, ярлики, комплектуючі).

  • Обмін і повернення відбувається один раз за умови, що товар не використовувався, збережено всі споживчі властивості, цілісність пломб і заводських ярликів.
  • Обов’язково необхідно мати при собі товарний або касовий чек (в електронному вигляді чи паперовому), що підтверджує факт купівлі саме в нашому магазині.
  • Обміну та поверненню не підлягають товари без документа, що підтверджує купівлю, товари з порушеним товарним виглядом або неповною комплектацією, одноразово розпаковані вироби тощо (детальніше читайте нижче).

Форма для заповнення на повернення 

Обміну та поверненню не підлягають:

  • Товари без підтверджуючих документів (товарного чека, накладної).
  • Товари з порушеним товарним виглядом і комплектацією (проблемна упаковка, відсутність компонентів, сильні пошкодження, що унеможливлюють відновлення).
  • Одноразові товари, якщо їх упаковку було розкрито.
  • Товари після монтажу або з ознаками використання.
  • Замовний товар, виготовлений чи привезений під індивідуальне замовлення.

Якщо товар не працює з вини виробника, обмін або повернення можливе лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Важливо: Товар, що постачається «під замовлення», поверненню не підлягає, окрім гарантійних випадків, якщо виріб не працює або не відповідає заявленим характеристикам.

Як обміняти чи повернути товар?

  1. Зверніться до нашого сервісного відділу в офісі за адресою:
    м. Київ, вул. Сергія Берегового (стара назва: Мартиросяна), 10/22, офіс 1
    Пн–Пт: 09:00–18:00, тел.: +38 (096) 324-10-74
  2. Якщо ви не в Києві, ви можете відправити товар назад кур’єрською службою, попередньо узгодивши деталі з нашим менеджером.
  3. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день розірвання договору або протягом 7 днів (за домовленістю сторін), якщо немає можливості повернути кошти відразу.

Гарантійний ремонт або обмін

Якщо в гарантійний період товар виходить з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований авторизованим сервісним центром, ми обміняємо його на аналогічний або повернемо кошти. Для цього необхідно надати:

  • Товар із повною комплектацією.
  • Документ, що підтверджує оплату.
  • Висновок сервісного центру про «істотний недолік».

Умови відмови в гарантійному ремонті

Авторизований сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • Порушено цілісність гарантійних пломб.
  • Є механічні чи інші ушкодження, що виникли з вини покупця або третіх осіб.
  • Порушено правила використання, викладені в інструкції.
  • Вироблено несанкціоноване розкриття, змінено внутрішні компоненти чи схему товару.
  • Змінений або стертий серійний номер, неможливо його встановити.

Несправності, не передбачені гарантійними зобов’язаннями

  • Натуральне зношування або вичерпання ресурсу виробу.
  • Випадкові пошкодження або пошкодження внаслідок недбалого ставлення.
  • Ушкодження через стихійні лиха (повінь, пожежа тощо).
  • Проблеми, спричинені різкими перепадами напруги або неправильним підключенням.
  • Пошкодження, викликані роботою товару в несправній системі або підключенням до інших приладів, несумісних з вимогами виробника.
  • Пошкодження через використання товару не за призначенням.
  • Програмне забезпечення, яке не входить до комплектації виробу.
  • Збереження інформації на жорсткому диску (за наявності).

Усі умови гарантії та повернення товару регламентуються чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» .