HT 305.RM-schwarz - Металева кабельна котушка, доб. діам. 300 мм, із зовнішнім тримачем кабелю
17494.20 ₴
Опис
Компактна котушка HT 305 із зовнішнім Ø 300 мм | SCHILL (Німеччина)
Котушки серії HT виконані зі сталі з покриттям матової порошкової емаллю та необхідні для роботи в умовах підвищених навантажень з гарантованою надійністю та безвідмовністю роботи систем.
Котушки чорного або помаранчевого (на замовлення) кольорів випускаються в чотирьох версіях:
• версія S0 – із заглушкою на місці комутаційної панелі. Можливе встановлення панельних роз'ємів, виходячи з проектної специфікації
• версія RM – із зовнішнім пластиковим тримачем кабелю (наприклад, для оброблених кісок мультикорів)
• версія MFK – з лючком на замку для високоякісних та крихких роз'ємів та кабельних зборок, особливо оптоволоконних мобільних рішень. Роз'єм з випуском кабелю знаходиться всередині барабана, в повній безпеці, під час змотування-розмотування, а також транспортування котушки
• версія OFFEN – для подальшого використання котушок з комутаційними термопанелями з роз'ємами.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.
Додати питання
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
✕
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.