Розподільна коробка DK0202G 93x93x62 мм, IP66, з клемником 5x2,5 мм², світло-сіра RAL 7035, | HENSEL
572.00 ₴
Опис
Кабельні розподільні коробки серії DK відповідно до IEC 60670-22 з клемником та з еластичними мембранами, які можна замінити на кабельні вводи. Підходять для внутрішньої та захищеної зовнішньої установки відп. до DIN VDE 0100, ч.737.Для температури навколишнього середовища від -25°C до +70°C, при відносній вологості 50 % при +40 °C або 100 % при +25 °C. Температурна стійкість матеріалу від -25°C до +90°C, поведінка при горінні відп. до IEC 60695-2-11 - випробування розжарювальним дротом 750°C, UL Subject 94 V-2.Ступінь захисту IP66.Номінальна напруга ізоляції: 1000 В.Матеріал: Термопластик, без галогенів і силікону.Колір: світло-сірий, RAL 7035.Кріплення кришки за допомогою швидких застібок, ущільнюється без аксесуарів. Вставні зовнішні кронштейни для настінного монтажу в комплекті.Виробник: HENSEL, номінальний переріз: 0,75-2,5 мм², 5-ти полюсний клемник, розміри ВхШхГ 93 x 93 x 62 мм.
Відгуки
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.
Додати питання
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
572.00 ₴
✕
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.